« ライディングフォーム | トップページ | 久しぶりの皮ジャン »

2013年12月27日 (金)

太めのジーンズ

俺、足が短いもんで太めのジーンズを履いてごまかしてます。

子供の頃はガリガリの痩せっぽちだったから足の短さがコンプレックスでした。

高校生になって体を鍛えてマッチョになったら、ユーモラスな体型になって気にならなくなりましたけどね。

前はゴリラみたいでしたが、だんだんクマみたいになってきて、今はヘルボーイで、いずれシュレックになりつつあります。

やっと足の短いのが似合ってきました。

昨日、新しいジーンズを買いました。

ダメージカラーのジーンズは生まれて初めて買います。

お気に入りです。

|

« ライディングフォーム | トップページ | 久しぶりの皮ジャン »

コメント

Have you caught wind of the chap that got paid for reviews? He got money speedy, and didn’t need to do more than just a couple minutes of work to finish it either! Gary demonstrates to you verification of how he did it, and is heading off to demonstrate to you precisely how it is plausible to make a living right at home utilizing just your machine!

投稿: Madelyn | 2014年1月22日 (水) 09時24分

My brother recommended I may like this website. He used to be entirely right. This post truly made my day. You cann’t imagine just how a lot time I had spent for this information! Thanks!

投稿: Sofia | 2014年1月22日 (水) 23時37分

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.f.cocolog-nifty.com/t/trackback/125037/54395535

この記事へのトラックバック一覧です: 太めのジーンズ:

« ライディングフォーム | トップページ | 久しぶりの皮ジャン »